//Forever Imperfect
Better A L O N E to Me

Saturday, December 14, 2013 @ 8:34 AM | 0 Comment [s]

Hallooooooooo :*
Hangpa suka berseorangan ? Kalau suka , kita geng yaww :* Serious talk , kalau Mood down :3 Aku memangg suka berkurung dalam bilik then bukak lagu , pakai earfon then menangis sorangg sorangg :') Macam aku kata dalam topic lepas laa :) Hobby ? blablabla then ada kan aku tulis MENANGIS ? Yeahh , kalau hangpa kenai aku hangpa aku tau pangaii akuu >< Perempuan lebih kuat menangis dari lelaki ? Agree ? Or not :3 Lantakk pii kat hangpa :P Apa aku kisah T.T Yg aku tawu kaum hawa akan Agree tuh jaa -,- Kaum adam ??! Ohh , depa akan ada yg agree and akan ada yg disagree :3 Depa jugakk laa penyebab kita yg girls nihh menangis kan ? Bohongg laa kalau tak pernah nangis sebab laki -,- Kan kan ? Mesti pernah miaa ;) Ada banyak sebab aku lebihh suka berAlone alone nihh :3 First , aku tanakk orgg nampakk kesedihan aku , takkan ada yg boleh pujuk aku selain diri aku sendiri , kalau ada yg try pujuk nanti kena maki aku jugak kena pujuk balik , aku tak suka orgg terlebih kepohcii bila tengokk aku kerap sedeh :3 And banyakk lagii ^^ Malas nak tulis mia pasai :3 Wuhuuuuuu ._. Lupa nak tanya >< Budakk lakii rasanyaa suka alone tak ? Jujur k , aku teringin nak laki yg lain daripada lain :* Rasanyaa susah nak jumpakk laki yg suka alone nihh kan ? Kebanyakkannyaa suka potpett ngan geng depa uhh >< Ygg carrying pun susah jugakk leee nak cari :3 Kalau dapat yg speaciall cenni , aku jaga leklokk :* Susahh dohh nak jumpakk , nii kan pulakk nak dapat :3 Berangann jaa laa -,- Maklumlahh , Dreamerr lahh kan :D Nak pii dream #tidoq nihh >< Baiii :*****


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm human and blahblah goes here. Change with your suwettie words :D

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About Stuff Site


Let's Talk!

YOUR CBOX CODE HERE BEBEH!


The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : UR NAME

Best View at GOOGLE CHROME!